Translate

måndag 18 december 2017

Paper Issues Working Title

Äntligen har jag hunnit göra en layout, jag saknar det så när jag inte gör det så glädjen är stor. Denna har jag gjort till Paper Issues Working Title denna månaden.


Titeln är att använde en titel eller vers från en Julsång. En av mina bästa julsånger är när Tommy Körberg sjunger Decemberbarn och därför fick det bli det.
https://open.spotify.com/album/4Qq2XeSph5KTaT38hUKqml


Vit CS med guldstänk och även lite rött. Papper och dekorationer från Bella Blvd som jag fått av vännen Anna, tack! Även de utstansade snökristallerna har jag fått av henne. Titeln fick jag fixa till med hjälp av en trea eftersom jag bara hade två e. Foto på barnbarnsbarnet Alva när hon ger tomten en kram på julafton förra året.

2 kommentarer:

  1. Ja du vet ju redan att jag bars ääälskar den här layouten!! Så läcker design och du får verkligen pappren att skina!! Blev ju Supersnyggt med en 3a som E!! Häftig detalj! Och fotot❤️❤️❤️ Underbar inspiration. Tack😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, jag blev själv nöjd, hör och häpna! Kram

      Radera