Translate

söndag 14 januari 2018

Svordomar

Ja egentligen skulle jag bara vilja skriva så många svordomar jag bara kan, men det går ju inte!
Jag kan överhuvudtaget inte minnas när jag var såhär sjuk senast, ja jag hade ju ont i benet, men så fullständigt utslagen i kroppen. Jag kan inte göra någonting utan att jag håller på att svimma och kräkas och hostar så kroppen håller på att gå sönder. Egentligen gör det inget att jag inte kan göra något, jag har inte ett spår lust, inte ens att scrappa. Det är ungefär likadant med Harald. Vi fick lämna återbud imorse till en träff hos goda vänner ikväll, trist.

En liten lägesrapport bara om det är någon som undrar, först tänkte jag strunta i och skriva något, men då hade kanske det blivit konstigt.

4 kommentarer:

  1. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    SvaraRadera
  2. Det hörs som om ni drabbats av influensan...krya på er och var rädda om er..vila och drick massor....Anna ligger också däckad i samma och Tommy hennes sambo har haft det i veckan som gått...Kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det nog Gunnel, inget att göra mer än att låta tiden gå...... Kram

      Radera
  3. Krya på er båda två. Kramar.

    SvaraRadera