Translate

söndag 13 december 2015

3:e advent

Det närmar sig, julen alltså, men här går det trögt, händer inte så mycket. Ingen lucia i sikte idag,  finns ju på TV så det får duga. Jag tror att julkorten nästan är klara och jag har handlat julklappar på nätet, har bara några kvar nu. Fantastiskt!
En minipromenad hem till sonen Andreas för en eftermiddagsfika och lite prat. Familjen åker till Thailand nästa vecka och är borta över hela helgen.



Lite koll på deras resa.



Sanna med kompis och deras hund Sune.


Också en kvällsbild på den fina julgranen utanför deras fönster.

Nya tag nästa vecka!

2 kommentarer:

  1. Ja men du ser!! det löse sig ju bra med julklapparna bara du fick pigga på dig lite, bra jobbat!! :) Vi hade inget Lucia firande vi här heller det fick räcka med dagis firande i torsdags :) Vad fin den granen är i mörkret också!! Ser fram emot att se det roliga du hade idag vid ditt scrapbord :) Jag hoppas få liiite tid att leka lite imorgon. Det är den enda baksidan när vi åker till stugan att jag inte kan scrapa. Har haft med lite grejer någon gång men det blir bara bökigt tycker jag. Jag behövde nog en liten paus nu kanske... Kram på dig min kära vän <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vet, det brukar ordnar sig, har alltid gjort det på något märkligt sätt. Det är samma när vi är ute och seglar, men samtidigt är det nog bra att pausa lite ibland och göra något helt annat. Jag har en julklapp att sy så det får nog börjas på idag, men layouten kommer, haha, inget märkvärdigt, var bara lite kul. Kram

      Radera