Translate

torsdag 23 november 2017

Besök

Idag fick vi besök av husbilsvänner från Göteborg, Rolf och Lisbeth. De var på väg hem från Spanien där dom varit sedan början av september och gjorde ett lunchstopp hos oss. Jag fixade en Kycklingsallad som jag gjort många gånger, en alldeles lagom lunch tycker jag.


Innan Rolf och Lisbeth kom så var jag på en bokad tid hos sjukgymnasten. Det gick bra, känns bra att resonera med honom, det finns ju ingen entydig sak att hänga upp sig på med min smärta i benet. Han kollade lite det här med ryggraden också bestämde vi att jag ska fortsätta med TNS apparaten och nu på två ställen. Annars får vi avvakta min skiktröntgen.


Två hundar kom också, det gick bra.


Vi hade en jättetrevlig stund tillsammans och fick höra en del om Spanien och deras resvägar. De kör igen i februari och det hoppas ju vi också på. Vi avslutade med att kolla Boris och sedan fortsatte dom hem till Göteborg. Tack för besöket. Våra vänner Bitte och Tommy kom också upp, de skulle hämta en stor matta som Rolf och Lisbeth köpt till dom i Spanien. 


Jätteroligt att träffa dom också. Ta nu inga foton tycker Bitte haha!


Jag fick äntligen mitt novemberkit från Citrus Twist i USA, det tar sådan tid att skicka. Jag cyklade genast ut till ICA och hämtade.

Igår slutade jag med Citodon och tar Naproxen och Alvedon istället. De är inte lika effektiva så jag har mer ont, men det är ändå skönt att byta. Jag kan ta en Citodon som komplement om jag behöver, men ska försöka undvika dom. Det är jobbigast på natten och inatt blev det ingen skön sömn.

3 kommentarer:

  1. Mysigt med goda vänner på lunchbesök!! Drömmer mig tillbaka till ert dukade bord , goda maten och härliga gemenskap ♥️ Bra att du fått nya tabletter, men ta en citodon till natten då?? Eller, du vet bäst själv!! Underbart att ditt kit har kommit !!! Ser framemot allt fint du kommer att skapa. Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag är så glad för att du tyckte om vistelsen hos oss. Ja, du en hemsk natt och kl fyra tog jag desperat 2 Citodon, suck! Kram

      Radera
    2. Jag kommer att leva länge på min vistelse hos er♥️ Men fy få för att du ska ha så ONT!!! Bra att du tog tabletterna ändå!! Du är så duktig!!! Tänker på dig!!! ♥️♥️♥️♥️

      Radera