Translate

onsdag 1 november 2017

Paper Issues Fall Crop

De senaste dagarna har jag gjort många layouter, de kommer efterhand. Det är Paper Issues Fall Crop som gjort mig så flitig.


Denna utmaningen handlar om listor av olika slag.
Jag valde att göra en lista på mina resönskningar både med husbilen och med flyg. Jag får väl se vad som går i uppfyllelse.


Jag använde ett papper från Webster´s som passade bra också några listor.

Idag är jag inte alls bra, förutom smärtan som nästan är än värre så är jag illamående och snurrig. Ingen sömn på nätterna och smärtstillande tabletter i mängd som jag aldrig någonsin ätit gör väl sitt. Jag har inte kunnat gå ut idag och känner inte alls för någonting. Det blir inte fler uppdateringar idag, orkar liksom inte.

2 kommentarer:

  1. Men!! Gumman!!! Jag blir så ledsen♥️ Önskar jag kunde komma över och ge dig en tröstekram!! Men jag skickar massor i tanken♥️
    Och trots all smärta levererar du den ena layouten läckrare än den andra!! Jag är så imponerad!! Underbar inspiration!! Stor varm KRAAAM 💚💚💚

    SvaraRadera