Translate

torsdag 2 november 2017

Paper Issues Fall Crop

Idag har jag inte scrappat något alls, men har ju några att visa sedan tidigare. Denna utmaningen hos
Paper Issues Fall Crop handlar om sommaren.



Jag provade en sak jag tänkt länge på. Jag har en del stora foton som jag framkallar till olika saker i Fotoklubben och har funderat på om jag kan använda dom. Nu gjorde jag det och tyckte själv att det gick ganska bra. Det stora fotot blev liksom som ett bakgrundspapper också ett litet foto på det och lite små pappersbitar och dekoration från Echo Parks Summer Fun. Fotona är från min fina promenadväg och från badplatsen där, Margreteberg.


2 kommentarer:

  1. Wow!! Så effektfullt och snyggt!! Jättebra blev det!! Och härliga foton !! Tack för underbar inspiration!! Kraaam 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, kul ibland att göra något ovanligt! Kram

      Radera