Translate

söndag 11 maj 2014

Kärlekskort

På lördag ska vi på bröllop och jag har gjort ett kort till brudparet. Jag använde en utmaning hos En liten butik i Mörrum med tema kärlek, http://enlitenbutik.blogspot.se/2014/05/maj-manadstavling-tema-karlek.html. I temat skall vissa saker ingå,

En lagom bit vitt cardstock
blandas med dubbelt eller hälften så mycket guld eller silver.
Bland försiktigt i fotografier/stämplar till en lagom mix uppstår.

Smaksätt med blommor och blad.
Till sist strör du över lite pärlor eller bling.
 
Jag skar ut ett format som passade till presentkortet som finns inne i kortet. Färgerna är i rosa och silver samt lite vitt. Små foto på brundparet, datumen stämplad, lite blommor och blad, pärlor  och band så allt finns med.
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Oh så fint! Ser framemot när jag ber dig göra ett till mig. Jag återkommer när jag fått inbjudningskortet. Är det OK Titte?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är helt ok! Det är bara roligt att få uppdrag!

      Radera
  2. Så fint! tack för att du deltog hos En liten butik.
    www.enlitenbutik.net. //Lotta

    SvaraRadera
  3. Jättefint kärlekskort, tack för att du är med på vår tävling hos En liten butik.

    Kram Nick

    SvaraRadera
  4. Tack för att ni kommenterar, ni har inspirerande utmaningar, tack!

    SvaraRadera