Translate

måndag 2 juni 2014

Vardag igen

Tidig morgon till Sandflyget för att stötta Amanda och sedan en promenad. Idag blev den lite längre, jag gick ut till Strandbaden och invallningen hem, 7,3 km.

 
På Sandflyget mognar smultronen.

 
Den här strandskatan har väl ändå kommit fel?

 
Pionerna blommar och sommaren har precis startat.

 
Vita vallmo eller vad är det?

 
Slitet är fint.

 
Och vad gör dom här undrar jag?

 
Havet låg så fint idag med en underbar blå färg. Vattnet är för tillfället helt glasklart.

 
Jag får ju säga att ICA är smart. Säljer dom dessa flaggor?

 
Minns ni tjejen med hundvagnen? Det är tredje gången jag möter henne och alla gångerna har hon pratat jättehögt i telefon via hörlurar. Idag fick hundarna gå.


 
Resten av dagen gick åt till bröllopspyssel och scrapping, men jag kollade också Jysk. Bra med en butik med detta sortiment, det har saknats i Höganäs. Skönt också att Coops gamla lokaler har blivit fyllda. Lite njutning i solen i båten med min bok, vädret fortsätter vara fint i vår landsdel.  Lite tradig information om vår båtmotor, verkar bli en dyr historia.
 

1 kommentar: