Translate

torsdag 12 juli 2018

Basteviksholmarna2

Läs och häpna, vi har legat två dagar på samma ställe! Jag kämpar med mig själv får jag tillägga och det har gått bra. En väldans fin ställplats, inte så mycket att göra mer än slappa och bada, men vad annars kan vi göra i detta underbara väder.


Ja fikar gör vi ju också och jag läser.



Jag tog iallafall en promenad, men det finns inte så mycket på nära avstånd. En liten fin restaurang finns det här förutom kiosken. I restaurangbyggnaden finns också toaletter och dusch.




Kvällsgrillning till middagen.


Och solnedgången såklart. Vi kommer nog att minnas detta i vinter och längta tillbaka hit.

2 kommentarer:

  1. Ja ta det lugnt nu och slappna av!! Bara njut av allt det fina❤️❤️❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Försöker så gott jag kan.... Kram

      Radera