Translate

torsdag 19 juli 2018

Långsjö/Lökholmen

Lasse och Heléns dotter Erika skulle åka hem idag och innan dess följde vi med till havet vid Långsjö och badade. Det var jättefint och bada där också.




Harald och jag promenerade tillbaka, det var riktigt skönt.



Lasse fick sedan klartecken med båten, de hade bytt tändstift tror jag och efter lite lunch körde vi ut till Lökholmen med båten.


Lökholmen har vi legat vid många gånger och utanför på svaj med våra segelbåtar. Så roligt att vara där igen.


Vi hade eftermiddagskaffet med oss.


Det är en fin ö att promenera på också och Ingrid Bergmans Dannholmen är rakt över.



Lasse och jag gick runt och fotograferade.




Efter några timmar var vi nöjda och körde tillbaka.


Vi passerade Mittskär som också är en fin liten ö.


Kvällens middag blev Pasta Carbonara som vi åt på Lasses och Heléns altan. Kaffe och boulespel efter det. Värdparet vann!



Ännu en underbar dag. Jag kan inte nog beskriva hur tacksam jag är över allt!

2 kommentarer:

  1. Jag bara glädjer mig åt allt det fina nu får uppleva ❤️❤️❤️ Underbart!! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiska dagar..helt underbart :) Kram Gunnel

    SvaraRadera