Translate

söndag 15 juli 2018

Paper Issues: 52 Friday Favorites

Jag har tagit med mig lite scrapgrejor i bilen, men det blir inte riktigt samma sak som hemma. Hela tiden saknar jag något, jag borde kunna göra något med få saker, men till ex så drog jag några blyertsstreck som stöd och sedan hade jag inte tagit med något suddgummi! Ändå är det roligt att kunna ta fram sakerna en stund när tid finnes.
Igår började jag på en ny Travelors notebook, det är det jag tänkt göra. Jag började med att göra den till en utmaning hos Paper Issues.



Första sidan i min TN. Jag fick lösa de där blyertsstrecken med att klippa små remsor av ett papper.



Första uppslaget när vi var med Haralds bror Johan och hans fru Karina. En underbar dag på havet. Jag har en liten plan att göra boken  med alla vi träffar under turen.

1 kommentar:

  1. Suveränt!! Helt underbara sidor och du fixade ju strecken galant. Inköp nu ett suddgummi nästa gång ni handlar 👍🏻 Kan väl vara bra att ha liggande i Boris. Så glad att få se lite scrapp också. Kram

    SvaraRadera