Translate

tisdag 3 juli 2018

Packa

Packa, ovanligt eller? Ibland tänker jag att det hade varit skönt att ha en lite större lägenhet med uteplats istället för husbil. Då är vi ju liksom på samma plats. Men, hade jag stått ut med det? Jag måste ju ha lite äventyr hela tiden. Ja vi får väl se vad framtiden har att erbjuda. Nu skall vi iallafall ut och köra så jag har packat ner i bilen, det blir en massa att göra. Jag tog mig iallafall tid att gå en väldigt liten promenad hem till dottern för att fixa lite i deras lägenhet inför deras hemkomst från semesterresa.


Det har blivit så fint på Sundstorget med växtlighet och bord och stolar. På tillbakavägen tänkte jag säga hej till barnbarnet Anna och mötte henne vid torget. Hon skulle lämna Mathèo på förskolan och jag hängde med. 




Anna och Melina följde med hem på en liten fika. När Mia och Jonas kommit hem skulle jag hämta några böcker och då var det fullt hus och VM i fotboll. Jag såg första halvlek där och cyklade hem i halvtid. 


Sverige vann ju, så jäkla roligt! Här var det ett gäng som firade på Kyrkplatsen.


2 kommentarer:

  1. Vilket mysigt fikasällskap💕 och så härligt med vinst för Sverige 💙💛 Nä du hade inte stått ut i bara en lägenhet, haha❤️😘 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, just det, hur kan jag tro det? Kram

      Radera