Translate

tisdag 26 augusti 2014

Presentshopping

Höganäs har blivit en riktig shoppingstad tycker jag, bra utbud av butiker, inga kedjor utan mysiga ställen med lite ovanliga varor. Sedan har vi ju också hela outletområdet med bra priser på bra varor. Man behöver verkligen inte åka till Väla eller Helsingborg, fast ibland gör jag det av gammal vana. Det är ju viktigt att handla i Höganäs för att kunna behålla utbudet och jag försöker göra mitt bästa. Idag jagade jag presenter, några blev det och några tankar på lösningar.






 
Saluhallen och alla butikerna där är också väldigt fina, vilken stad vi bor i!



 
Vilka fikakakor på Saluhallen, frestande.



 
En av mina favoritbutiker, Maria Grant, hon har alltid så roliga saker och alltid något överraskande nytt varje gång jag går in i butiken.

 
Fina Köpmansgatan med alla fina butiker och matställen.
 
Jag jobbar med en massa just nu och körde ut på en leveransrunda. Först ut var Rundelsgatan.


 
Goa töserna Alice och Alva fick jag då träffa på "köpet". Jag fortsatte till Frihamnsgatan för att lämna upplagda klänningar till Sanna.

 
Avslutade på Sundstorget och svärsonen Jonas, men hos honom blev det inget foto! Det är underbart att vara behövd, jag gillar verkligen att kunna hjälpa till.

6 kommentarer:

  1. Känner igen mig "att vara behövd". Får extra energi varje gång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det så, betyder mycket för alla, även för pensionärer, haha!

      Radera
  2. Jonas undrar varför inte han blev fotograferad?

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, han ville inte, då skulle han vara tvungen till sitt "extra"leende!

      Radera