Translate

måndag 1 december 2014

AlltomScrap

Igår var det Alltom Scraps söndagsinlägg och idag presenteras det nya upplägget tillsammans med två nya designers, http://tidning.alltomscrap.se/

 
Temat denna veckan var monokromatiskt i svart, jättesvårt, men jag blev faktiskt rätt nöjd med min layout. Ett gammalt svartvitt foto av när vi seglar Martina, båten vi hade under 80-talet.
 
En promenad denna morgon, fin men kall och nu är det ett tunt lager rimfrost. Roligt för det blir vackrare foto.



 
Dagens butik är två som ligger mittemot varandra inne i lokalerna där Saluhallen finns.

 
Detta är LaCave som har ovanliga och lite exklusiva kök- och vintillbehör. Alla sakerna där är verkligen superfina.

 
Mitt emot ligger NyborgJägare, http://www.nyborgjagare.se/

 
Detta är en butik i min smak, många udda och roliga saker och konst. Här blev det julklappsinköp, jag börjar känna mig lite panikslagen fast jag vet ju att allt brukar ordna sig till slut.


 
Julkortstillverkning, håhåjaja......

2 kommentarer:

  1. Jag får nog ta mig ut till Magasin 36 ser det ut som. Du inspirerar mig när det gäller butiker. Det var längesedan jag var där ute. Fina vinterbilder också!

    SvaraRadera