Translate

tisdag 11 februari 2014

Ett kort

Jag har gjort ett kort idag, ett kort som min kusin Naiva ska få. Jag använde mig av en skiss från En liten butik i Mörrum som har en veckoutmaning med anledning av Alla hjärtans dag med ny skiss varje dag, http://enlitenbutik.blogspot.se/ Det är alltid så kul när det händer något extra.

 
Jag använde mig av skissen till framsidan av kortet och det är papper från BoBunny. Hjärtat har jag färgat med distresser och ett band som knyts ihop.


 
På insidan av kortet finns det fotografier från 1940-talet. Flickan på första är min kusin Naiva och på gruppfotot är det mina två fastrar, Naiva, mor, far, syster Anita också är det jag i 1-årsåldern. Det är svårt att få dessa gamla bilder bra, skärpan är inte den bästa, men roligt ändå.

 
Baksidan av kortet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar