Translate

onsdag 11 januari 2017

Jodå

Städning pågår och kassarna med överblivna saker blir fler och fler. Det går bra alltihop och så skönt det blir när det är klart.  Jag håller inte på hela dagarna, det finns en del annat också. Idag var jag på muséet för att tillsammans med fotovännerna plocka ner vår utställning.


Det har varit en fin utställning för Höganäs 80 år, 40 gamla bilder och 40 nya.



Vi hade också en liten utställning med gamla kameror.


Vi åkte till Ikea för att bland annat köpa en fåtölj, det gick bra till slut och ommöbleringen har blivit riktigt bra. Vädret var inte det bästa idag, men det gick bra ändå.



Köttbullar till lunch så är allt frid och fröjd.


Det var inte mycket bilar på Väla idag.


Ikväll har vi varit på Glöd på Quiz. Först var vi hemma hos dotter Mia och Jonas och hade en mysig pratstund över ett glas vin. Vi ryckte in som reserver ikväll, ingen större lycka för dom, vi fick 8 rätt av 20. Men, vi hade trevligt.


Vännerna hade bordet bredvid och den kampen vann vi med ett poäng, alltid något.



Jag har varit hos frissan också idag, det syns.

2 kommentarer:

  1. Åhhh!!! Jag vill också till Ikea!! Bara ändå och strosa runt! Skulle i och för sug behöva en ny säng åt Arvid men det får vänta. Så inspirerande att höra om era rensningsframsteg!! Jag rensade liiite i skafferiet här om dagen iaf, haha!! Ha en bra dag!! 💚 KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska åka dit en dag själv haha och bara gå och titta som du skriver. Kram

      Radera