Translate

söndag 1 januari 2017

Nyårsdag

Det finns väl ingen slöare dag än nyårsdagen, den stora pizzadagen och mycket annat. Jag har inte varit ute och inte gjort mycket annat heller. Rester till middagen och det enda som krävde något av mig var att familjen Sjöberg kom för att pyssla. Då blev det också en mysfika.


De ville göra grejor till Alvas och Alices 4-årskalas så jag plockade fram på matbordet. Det blev jag och Hanna som gjorde det mesta medan töserna grejade med sitt, men dom var med iallafall.



2 kommentarer:

  1. Så härligt!! Och ni har ju sånt tålamod!! Ser så mysigt och fridfullt ut 💚 Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, ja det var faktiskt väldigt lugnt och skönt. Vi ska pyssla säger töserna när jag öppnar ytterdörren, härligt att ha en funktion haha! Kram

    SvaraRadera