Translate

fredag 6 januari 2017

Pyssloteket

Idag har jag mitt första inlägg som gästdesigner hos Pyssloteket. Lite, eller rätt mycket, ångest över både det ena och det andra. Jag valde att blogga om nya header till bloggar och om hur jag tänker med det. Kanske inspiration till någon vem vet? Men, det är ju också så att jag ska använda varor från företaget, det är liksom vitsen med det hela. Först visade jag den som jag lagt in häruppe, jag har ju gjort som vana att ha årstidsheader och på det sätter byter jag jag fem gånger på ett år, julen inräknad.

Jag gjorde en header till för att visa en annan lösning, den skiftar jag kanske med någon gång.


Gå gärna in på Pyssloteket nu och se hur jag gjort.

3 kommentarer:

  1. Ja jag har ju redan skrivit på Pyssloteket bloggen men hälsar lite här också!! Sååå fina header du gjort!! Som jag sa så blir jag nog tvungen att göra något nu åt min ... men VAD!!!?
    Nåja det var ett så fint och härligt inlägg iallafall , längtar tills nästa fredag!! KRAAAM 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jösses, vad ska jag hitta på till fredag? Du hittar helt klart på en jättefin och speciell header när du väl sätter igång! Kram

      Radera
  2. Jag har nu varit inne och kolla på Pyssloteket och så fina header du gjort. Allt du skriver om vad du använt mm begriper jag inte, men du är helt otroligt duktig. Lycka till i fortsättningen. Kram.

    SvaraRadera