Translate

fredag 27 januari 2017

Pyssloteket

På fredagar har jag inlägg hos Pyssloteket och plötsligt är det fredag, så fort veckan går. Denna veckan har jag gjort en layout dit, det är ju det som jag tycker är roligast. Dock får jag försöka variera mig lite med inläggen.


Jag har använt vit CS med rollad sprayfärg och stänk. Mönsterpapper från Echo Parks serie Just Be You. Alla dekorationerna är också därifrån. Även några enamel dots har jag satt dit. Fotot är på barnbarnet Wille med deras kattunge Nisse. Han har vuxit till sig nu på några månader och är stor, men precis lika underbart kelen och go.

2 kommentarer:

  1. Den här är så fin Christel!! Designen, fotot och pappren!!! Underbart !!! Härlig inspiration 💚 Så läcker bakgrund du gjort också !! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, så glad jag blir, har precis misslyckats totalt med en layout. Det är konstigt för när något inte känns rätt från början så går det inte bra! Nu har jag precis bestämt att göra något helt annat med den. Kram

      Radera