Translate

onsdag 10 maj 2017

Paper Issues

Mitt i all min oförmåga bestämde jag mig för att försöka få till en layout igen. Nu håller jag på med att städa upp ordentligt på mitt scrapbord (igen) och hoppas liksom på att kunna börja om. Det går säkert även om inte resultaten blir som jag vill. Jag jobbar med att försöka acceptera min förmåga och vara glad för den.
Layouten idag är till Paper Issues majskiss. De har så fina utmaningar varje månad och många olika. Jag tycker dock att allt är lite rörigt för mig bland alla deras utmaningar, men jag antar att jag vänjer mig om jag ska använda deras utmaningar. Jag behöver ju inte lägga mina försök där, men det sporrar ju mig ändå, det där med "tävlingar" och jag haha! Ytterligare en anledning till att jag försöker är att min vän Anna har kommit med som designer där, helt fantastiskt och såå roligt. Jag älskar hennes kort och layouter och jag är inte ensam om det. Ok, då kommer min layout.


Maj månads skiss.


Happy Summer, det kan vi ju drömma om! Vit CS med guldspray och miststänk. Mönster papper från Simple Stories.


Lite dekorationer från gömmorna, utstansade fjärilar oh diecutblommor.


2 kommentarer:

  1. Åååhhh!!! Den är ännu mer fantastisk nu när jag får se ännu mer av den💛💛💛 Och vilket foto på den fjärilen!!! Wow!! Blir så glad!!! Och jätteglad och rörd blir jag av dina fina ord!!! TACK!!! Du är så BRA!! KRAM 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack, tack, behöver hejarop mer än någonsin nu! Kram

      Radera