Translate

tisdag 30 maj 2017

Paper Issues

Det är ju så roligt med de där scrapliftarna hos Paper Issues så mitt i röran med mina scrapsaker gjorde jag ändå en layout.  Det är denna fantastiska layout av Lisa Swift som ska liftas. Det är inte lätt att göra den rättvisa, men ett försök iallafall.



Jag har använt papper och dekorationer från Jilliebean och hittade jättegamla små ramar. Den stora stjärnan och hjärtan har jag fått av min vän Anna, tack, de används flitigt. Foto på mitt barnbarn Anna med sonen Mathèo.


Jag skulle sytt med maskin också, men det blev liksom omöjligt just nu. Idag går färden bl a till Ikea för inköp så jag får ordning igen.

2 kommentarer:

  1. En så härligt glad layout med ett så fint kort!!! Du har verkligen gjort en supersnygg tolkning och fångat känslan i Lisas LO! Du är så bra på att placera dekosarna !! Och så glad jag blir att du får användning av det jag skickade!!! Du gör mig glad!!! KRAM 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Anna! Jag försöker med blandat resultat haha! Kram

      Radera