Translate

måndag 8 september 2014

Kullahjul

Idag tog jag och min syster de sista kontrollerna på årets Kullahjul. Det blev en cykeltur på 3,4 mil, ganska lagom tur faktiskt. Min kropp var sig inte riktigt lik efter dagen på Sandflyget och det ihop med fasta var väl sådär. Men, det blev en fin tur i skönt väder, rundan idag gick runt i södra och östra delen av kommunen och var inte så vacker som tidigare, fast fina gårdar och rätt kul att se landsbygden.


 
Min barndoms mjölkabord.

 
Jag vet inte riktigt om hon vill vara med på bloggen, jag fick inget svar.

 
Det var mycket lantbruksmaskiner i arbete denna dag.

 
Höganäs modellflygplansklubb, jag visste inte ens att det fanns.

 
Höstens pumpor ser färdiga ut.

 
En liten kaffestund.

 
Utsikten var väl sådär.

 
Många fina hus och gårdar och den här får representera.
 
Min fasta idag beror på att jag ska på endoskopi, tarmröntgen imorgon. Lite hastigt bestämt eftersom jag fick en återbudstid idag, annars var det 5 månaders väntetid efter remiss inkommit. Det är inte riktigt klokt. Ikväll har jag tryckt i mig 2 L av en äcklig vätska och ska upprepa det imorgonbitti, fy fasen.

2 kommentarer:

  1. Lycka till med tarmröntgen och den äckliga drickan (jag vet)! Hoppas allt visar sig vara OK.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fy fasen, var svårt att inte kräka!

      Radera