Translate

måndag 25 september 2017

Let´s Get Sketchy

Layout till Let´s Get Sketchys andra skiss denna månaden. Sedan blir det paus en vecka med all scrapping, skönt för vissa läsare kanske, men inte för mig. Nu tycker jag det är så roligt med mitt nya kit och jag har liksom kommit igång, så jag kommer att sakna det. Å andra sidan behöver jag omväxling så nu blir det andra saker ett litet tag.
Skissen är denna



Vit CS med miststänk, papper från ett 6x6 paper pack Pinkfresh Live More. Foto på mitt barnbarn Jonathan med sin dotter Edith. 


13 kommentarer:

  1. Love your clean colors! Thank you for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  2. Beautiful take on the challenge, thanks so much for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  3. Helt underbart!! Fräscht och snyggt!! Älskar den serien!! Och fotot ♥️ Gillar allt utom att du tar en paus när ni åker iväg, haha!!
    Ha det då gott nu!!
    KRAM 💚💚💚

    SvaraRadera
  4. Great take on the sketch, love the clean colors! Thanks for joining us at LGS!!

    SvaraRadera
  5. Beautiful!! Thank you so much for joining us at LGS.

    SvaraRadera
  6. Love your color play on this layout! Great take! Thank you for playing with us at LGS!

    SvaraRadera
  7. Love the layers, beautiful layout. Thanks for joining LGS this month.

    SvaraRadera
  8. Cristel-this is sooooooooooooooooo beautiful...that photo is priceless!Thanks for joining in at LGS!

    SvaraRadera
  9. so bright and full of life! Adorable)) thanks so much for joining us at LGS:)

    SvaraRadera
  10. This is fab! You have created some lovely layers with your papers and love the ones that are asque! Lovely colour palette, very fresh! Thanks for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  11. Wow stunning page and take on the sketch. Thanks for joining in with us at Let's Get Sketchy.

    SvaraRadera
  12. What a precious layout - just gorgeous! Thanks for joining us at Let's Get Sketchy :)

    SvaraRadera
  13. Great take on the sketch :-) Thanks for playing with us at LGS!
    Mandy

    SvaraRadera