Translate

måndag 11 september 2017

Paper Issues Notable Quotable

Hej på måndagsmorgonen. Jag startar med en layout som jag gjorde på träffen igår. Den är till Paper Issues och faktiskt den första jag gör dit denna månaden, men det kommer flera.



Just denna handlar om läsning och där hade jag lite foton att välja på. Här är fotot jag valde, dotter Mia läste för sitt barnbarn Alice mellan baden förra sommaren. Så mysigt.


Vit CS med mist och papper från Bella Blvd  Make your Mark. Den vita cirkel är en av de fina utstansade sakerna jag fått av vännen Anna. Läsning kan vara lika viktig under bar himmel!

2 kommentarer:

  1. Åhhh!!! Underbar!! Älskar allt!! Så läckra färger och ett så mysigt foto!! Tack!!! Kram 💖💖💖

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det är ju din cirkel som liksom gör allt! Kram

      Radera