Translate

torsdag 29 mars 2018

Scrappat

Jag sticker emellan med några sidor till min Travelors Notebook. Jag brukar inte blanda ihop det med övriga inlägg, men nu har det blivit så några gånger.
Den första sidan är till Citrus Twist Kits 3-To-Inspire.
Stripes
Tags/Banners
Hearts


Så som det är nu så blir det bara sådana sidor och jag har bara med mig lite grejor och får liksom ta det jag har. Foto på mig när jag serverar pannkakor från bilen.


Denna är inte till någon särskild utmaning/inspiration utan helt enkelt bara en sida i min TN. Foto på Harald från Nerja i Spanien.

2 kommentarer:

  1. Två helt underbara uppslag!! Du är så bra!! Den bussen passade ju perfekt här. Ser ut som Astrids dröm, en rosa husbil 💗💗💗
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack, jag har nästan glömt hur det går till att göra något. Men, snart är jag tillbaka i det igen, det väntar ju fina månadskit på mig hemma! Kram

      Radera