Translate

torsdag 26 april 2018

CASology

Det är längesedan jag tolkade CASologys veckoutmaning, jag tycker det är svårt med CAS, clean and simple och lär mig aldrig en massa olika tekniker. Denna veckan tyckte jag ändå att temat var roligt.



Haha, den där remsan med texten Ready to Go skulle inte varit med, men där lyckades jag kladda ner med stämpeldynan, jag är en sådan dumbom och min finmotorik är inte den bästa längre. Annars ett kort till någon som kanske ska resa på en längre resa eller önskar pengar till en sådan.

5 kommentarer:

  1. Men det här är ju bara galet läckert och perfekt CAS!! Den lilla stickersen passade ju utmärkt där, precis som du hade planerat det så!! Du kan visst CAS!! Och därmed basta !! Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, haha, ja jag ska kanske inte alltid erkänna mina misstag! Kram

      Radera
  2. Oh, what fun is this. Love your card with it's creative focal point. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    SvaraRadera
  3. What a fun design! Thanks for sharing with us at CASology this week!

    SvaraRadera
  4. Wonderful card! Love the layered tags! Thanks for joining us at CASology!

    SvaraRadera