Translate

onsdag 25 april 2018

Onsdag

Regn idag, men jag gick ut en liten promenad.


Det är så vacker växtlighet nu.



Det regnade som sagt!


Det är ingen värme precis.



Magnolian slår snart ut.



Jag hälsade på kusin Gun en stund och där har det flyttats in i de nya bostadsrätterna. Jag tycker husen är fina med de olika färgerna.



På hemvägen var jag in på Jysk för att handla ytterligare några små saker till balkongen. Under eftermiddagen kom solen fram och det var skönt att kunna fika där.




Det är bara konstgjorda blommor så ingen behöver vattna när vi inte är hemma. Blommorna på framsidan och inomhus är inte så utsatta för torka.




Det var dags för lite färg på ögonbryn och fransar och bara trappan ner till Savon under oss.


När det blev så fint väder på eftermiddagen bestämde vi plötsligt att köra några dagar med Boris. Vi har inget inbokat just nu så det passar bra. 

6 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort på er balkong!! Ser så mysigt och inbjudande ut. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det blev så bra av denna lilla annars mysiga balkong! Kram

      Radera
  2. Nu ser man att våren är kommen när allt slår ut! Som Ewa sagt så har ni gjort er balkong jättemysig. Var har du köpt alla dina konstgjorda blommor? Hoppas ni nu får fint väder när ni tar en runda med Boris. Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag har köpt alla på Ikea, de har de bästa priserna, kanske inte alltid de minst konstgjorda utseendet, men det går ju att välja. Ja nu hoppas vi på bra väder, men det ser inte ut så imorgon! Kram

      Radera
  3. Vilka bilder!!! Jag blir alldeles tagen, så vackert med blomning. Husen är också fina som sagt!!
    Ja men så bra att ni är på väg, snöhögen är väck nu😘😘 KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Du kommer att ångra dig när vi plötsligt står där på er tomt haha! Kram

      Radera