Translate

fredag 13 april 2018

Hemmet

Vi kom hem och det var så skönt, först, sedan kom någon slags saknad. När jag gick ner i bilen för att plocka upp lite jag glömt ville jag nästan stanna där. Någon timme efter vi kommit hem kom familjen Sjöberg, barnbarnsbarnen Alva och Alice ville absolut hälsa på oss och det var så roligt. Jag har saknat dom så och Edith hade vuxit, hon for runt och kollade allt.




Idag har vi plockat upp en hel del från bilen,  inte lite grejor faktiskt också alla smutstvätt!!!! Nu är det städningen kvar. Jag gick över till min syster en stund för en fika och Harald och jag ut och åt dagens lunch på Hotellet. Det var så gott och trevligt, faktiskt den bästa måltiden ute om vi jämför allt vi ätit på resan. Höganäs är alltså bäst!







Vårblommorna har kommit! Ingen särskilt bra bild, men det är ändå en bild haha!

4 kommentarer:

  1. Välkomna hem. Såg er faktiskt gå hemåt när ni kom från Kvickbadet och varit och ätit tror jag det var. Jag åt häromdagen på Hotellet och det var jättegott och vi tyckte det var bra att man fick en tallrik med sallad direkt på bordet i stället för ett salladsbord. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja vi tog en runda om hamnen på väg hem. Det är ju så trevligt på många sätt där på Hotellet, håller med om salladen! Kram

      Radera
  2. Hemma är ju bäst på många sätt!! Förstår ändå din känsla av saknad när du går till husbilen, är likadan själv i mångt och mycket ♥️ Hur som är jag så glad att ha er hemma igen!! KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt, ibland känner jag mig så knäpp!!!!!! Kram

      Radera