Translate

fredag 20 april 2018

Citrus Twist:Sunday Sketch

Jag håller på att försöka komma igång igen med scrappandet, men det är så mycket som konkurrerar, inte minst vädret just nu. Iallafall så är det längesedan jag tolkade Citrus Twists utmaningar men det gjorde jag igår, söndagsskissen.



En CS i färg för ovanlighetens skull, alla papper och annat från mitt månadskit från Citrus Twist Kits.  Cirklarna har jag stansat ut i CS. I deras kit finns så många olika dekorationer och de är så mångsidiga. Foto på dotter Mia och barnbarnet Anna, Mias brorsdotter. 

2 kommentarer:

  1. Äääälskar denna!! Du är så bra på färgade bakgrunder!! Mycket snyggt och ett underbart foto!! Kul också att vi tolkat samma skiss nästan samtidigt 😍😍😍 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! Ja skissen var ju så rolig att tolka, samma skiss och så olika layouter! Kram

      Radera