Translate

torsdag 27 november 2014

Torsdag

Jo, det är torsdag idag, jag börjar få lite svårt att hålla reda på dagarna. Varje morgon när jag vaknar är det det första jag frågar mig själv, vad är det för dag idag? Jag svarar oftast rätt efter lite eftertanke! Härligt väder och en promenad har det blivit.



 
Borttagen brygga och väntan på ny.







 
Dagens butik är vår skoaffär, gamla Axel Larssons Eftr. Fin butik, lite dyr för mig tycker jag, men det händer att jag köper skor där. Idag skulle jag kolla skor för den kommande festen, men det var mest liksom kängor. Det har jag redan, men tänkte att det nog blir svårt att dansa i.



 
På eftermiddagen kom vännen Margareta och hämtade mig för att köra till Mölle och till keramikern Kerstin Tillberg. Hon hade inte så jättemycket just nu i sitt växthus, hon berättade att hon är med i Mölle stationshus på deras julmarknad den 2:a advent. Blir säkert trevligt.

 
Hon gör helt underbara bruksföremål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar