Translate

måndag 11 juli 2016

Challenge YOUrself

Idag blir det en färgstark layout! Den är gjord till Challenge YOUrselfs juliutmaning, en skiss med sommartema och som vanligt måste JAG vara med på fotot.



När jag var på scrapträffen i våras i Stockholm fick jag ett helt kit av min vän Anna med marint tema. Nu kom en del av det till användning och ett wellumpapper i bakgrunden som dämpar lite. Baddräkten kommer från gömmorna och kamerorna har jag stämplat och klippt ut. Sommarkänsla tycker jag nog, fotot på mig är från midsommarfirandet och taget av min vän Marie.

Ha en bra dag!

11 kommentarer:

  1. I love the color scheme here and your wonderful summer themed page! What a great take on the sketch, Christel! Thank you so much for participating in our challenge this month! YAY!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much, you made me happy!

      Radera
  2. Ja men det var ju det jag visste, att du skulle göra så snygga grejer av dom pappren!! Underbart!! och den baddräkten passade ju perfekt. Håller med Sharon, en sååå bra tolkning av skissen!! Tack för inspirationen, det behövde jag!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Anna och tack igen för papperna! Jag tyckte annars att jag ramlar tillbaka i min comfortzon. Kram

      Radera
    2. Din stil är ju ljuvlig och det är inget fel att vara där det känns bra!! Sen kan man göra små utflykter därifrån ibland och det tror jag är utvecklande... Kram ❤️

      Radera
  3. What a beautiful layout! Love all the little details here and your perfect take on the sketch! Thanks for joining us at Scrap Our Stash!

    SvaraRadera
  4. Christel, I like using the sketch charm, I liked the colors and decor, very marine. Thank you for participating with us in Challenge YOUrself.

    SvaraRadera
  5. Such a summery page, how wonderful.

    SvaraRadera
  6. Super layout, love the little bathing suit....

    SvaraRadera
  7. Lovely layout, the take on the sketch is great and love the colors. Thanks for playing along with us at Challenge YOUrself

    SvaraRadera
  8. Such a lovely layout, love your colour scheme and its a great photo of you. Thank you for playing along with us at Challenge YOUrself.

    SvaraRadera