Translate

fredag 15 juli 2016

CiliinPapers

Detta är nog den svåraste utmaningen som CiliinPapers har haft, iallafall för mig. Jag har funderat och funderat och ändå blev jag inte särskilt nöjd med slutresultatet. Jag trodde som vanligt att det skulle bli bra, men ........ jaja som sagt inte som jag tänkt. Detta är bilden att inspireras av.




Ett kort som jag tänkte ha till att ge bort med något gott. Häromdagen fick jag en underbart god rabarbermarmelad hos min vän Margareta och det var därifrån jag fick idén, men hann inte göra marmeladen som skulle varit med. Kortet gjorde jag dubbelt i vit CS med lite "duttat" akvarellfärg och burkarna stämplade jag på wellumpapper och klippte ut, stämplade också ett litet hjärta på varje burk.

2 kommentarer:

  1. Ja den här var svår...Men du har ju lyckats så bra och smart!!! Läckra burkar!! Är det en stämpel? Du hinner fixa marmelad sen och ge bort, än har vi sommar ett tag hoppas vi😃 Kram Anna 💚

    SvaraRadera
  2. Haha, nu är du för snäll, smart tanke kanske, men bra blev det inte. Ja, annars kommer det ännu ett år med nya rabarber! Kram

    SvaraRadera