Translate

måndag 24 mars 2014

Jobbedag

Dagen startade på Sandflyget med att stötta Amanda att komma iväg med taxin till skolan. Idag fick jag fotografera henne eftersom hon äntligen har fått färga håret svart. Så ska hon alltid ha det även när hon är vuxen fick jag veta.

 
Jag fortsatte cykelturen ut till Lerberget där jag skötte mitt uppdrag. Vädret var fantastiskt med helt underbara färger på havet. Det kan göra mig så himla glad.


 
 
På hemvägen cyklade jag ner om hamnen för att se vad Harald gjorde. Stegen var uppställd men ingen Harald. Jag klättrade iallafall upp och fotade utsikten från sittbrunnen.


 
När jag kom hem var Harald hemma för att fika och vi hade en jätteskön stund på balkongen. Härligt med fina soldagar. På kvällen körde vi tillsammans med en seglarbekant till Råå för en träff med JRSK-Syd. Denna kvällen pratade vi om Medelhavet och olika vägar ner. Det blev trevliga timmar med att utbyta erfarenheter och för de som planerar att få veta lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar