Translate

fredag 5 december 2014

Vilodag

En riktigt behövlig vilodag, jag har inte ens varit ute och känner mig så jäkla trött. Men, skönt har det varit, bara småpysslat lite och förberett olika saker, fest imorgon och snart fyller maken år.

Julkorten är nästan klara, 38 st, alla olika.



Jag gjorde ett julkort till CiLi in Papers decembertävling, https://ciliinpapers.wordpress.com/2014/12/01/manadstavling-december-2014/

 
Inga traditionella färger och inga tomtar får användas och då blev det detta, jag är ganska förtjust i det själv, haha.

8 kommentarer:

  1. Vilket härlig julkort! Tack för ditt bidrag och lycka till i tävlingen!

    SvaraRadera
  2. Du är faaantastisk. 38 stycken!!! Jag gör mina på datorn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, men dom blir säkert också bra, det är ju extra kul att göra dom än att köpa färdiga!

      Radera
  3. Både du och Gun är fantastiska, du gör fina scrappjulkort och Gun datorjulkort och då konstaterar jag att jag är minst kreativ för jag gör Köpejulkort. Jag kan inte scrappa och jag kan inte göra dem på datorn hur tråkig är jag?????

    Inte konstigt att du är trött Titte 38 st scrappkort, du är otrolig.

    Ha nu en trevlig kväll på kalaset!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Ulla, alla är fantastiska på sitt sätt, så är det bara!

      Radera
  4. En sån härlig syn med den högen av alla fina kreativa skapelser!!! Underbart!
    Vad glada varje mottagare till varje unikt kort kommer att bli :) Ha det gott!!
    Kram Anna

    SvaraRadera