Translate

onsdag 8 juni 2016

CiliinPapers

CiliinPapers har en fin skiss denna månaden och jag har som vanligt gjort ett försök att tolka den. Skissen är i Letterformat, men jag har gjort en vanlig layout i 30x30.



Jag har varit rätt trogen skissen bortsett från att jag bara har ett foto. Jag har använt en färgad CS i ljust mintgrönt, mönsterpapper från Studio Callico, även dekorationerna i papper är därifrån.


Paljetterna i i silver och blänker lite, några ser blå ut på bilden.


Ett fint foto på barnbarnet Ellinor som hennes pappa Lennart tagit. Jag har fotograferat av det från ett album. Fotot är från när hon var liten, hon fyllde 29 år igår.

4 kommentarer:

  1. Alltså!!! Det här är bara såååå FIIINT!!! Det var ju det jag sa!!! Att den skulle vara alldeles utmärkt. Gillar allt och fotot!!!! Undrar vad hon tänkte? Nu sitter jag i lite efter allt koma!! Ska sätta igång operation lägga barn nu. Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah men nu är du nog lite för snäll haha! Efter allt koma, bra uttryck! Sov gott! Kram

      Radera