Translate

onsdag 22 juni 2016

Marknad

Igår var det marknad i Arguineguin och några av oss promenerade dit direkt efter frukosten. Det var en traditionell marknad med det vanliga skräpet och några få ljusglimtar. Det hindrade inte oss från att köpa några saker,  jag ångrar att jag inte köpte ett armband som jag tänker på, för grönt sa alla, men inte för grönt för mig tänker jag nu.







Wille på väg mot hotellet igen.


Den här djurskötaren underhöll oss under lunchen. Vi fattade inte riktigt varför han släppte ut falken, men tror att det skulle skrämma andra fåglar som kunde vara rätt irriterande vid matborden.


Pooltajm igen.



Jag tog en promenad och längs vägen hittade jag dessa två, Joel och Fredrik som varit ute och snorklat. Jag hittade en strand inte alls långt från vårt hotell som var jätteroligt att bada på. Stora vågor som vällde in, gillar jag. Dessutom fick jag ytterligare ett havsbad istället för poolerna.




När jag var tillbaka var det dags för revanschen i baskettävlingen. Vilket avslut, det är krig och inga hänsyn tas, mycket vatten i lungorna, men jösses vad roligt det är! Laget med Joel, Hanna och Wille vann igen med två mål över Fredrik, Jonathan och mig, men det var jämnt hela tiden.




Hanna råkade illa ut, men hon ger sig inte.


Publiken.


Långbord igen till kvällens middag som skulle bli den sista på denna resa. En jättetrevlig kväll som vi avslutade med att sitta vid scenen och lyssna på uppträdandet.


Alva och Tuva har varit så bra med tvillingarna både vid poolerna och på kvällarna.










Sista kvällen och Alice och Alva fick vara uppe lite längre. Ebba och Wille har också varit bra på att ta hand om och roa dom.


En kvällsbild med tomma solstolar och lugna pooler får avsluta en ännu härlig dag.

Idag på morgonen packar vi och skall åka härifrån vid lunchtid.

1 kommentar:

  1. Har verkligen varit härligt att få hänga med på er fina resa! Ska bli skönt att ha dig hemma igen😍 Varit tomt utan dig😘 Kram Anna

    SvaraRadera