Translate

lördag 29 oktober 2016

Fredag

Igårkväll var vi på "lokal", därav den sena uppdateringen. Men, först tog jag hand om mina barnbarnsbarn Alva och Alice några timmar. Jag provade att låta dom ta del av scrapbookingens värld och det gick bra.


Lite kaos ibland när båda ville ha hjälp, men dom tryckte ut saker, klistrade, stämplade, klippte och hade kul.




Vars en bok med vardera 4 sidor blev det.


Jag gjorde lunch till dom när dom var hungriga och efter lite lek promenerade jag hem med dom.



Det var kul att springa med ballonger och det gick fort att komma hem, jag hade svårt att hänga med haha!


Efter en regnig morgon blev det sol och fint, fast lite blåsigt väder och efter en fika med mamma Hanna fick jag en fin promenad hem.


Siöcronaparken


Dotter Mia kom upp en stund när hon slutat jobbet, det är alltid så mysigt med en pratstund.

Middagen igår lägger jag i ett separat inlägg för att det ska bli lättare att hitta.

Senare på kvällen gick vi till Restaurang Glöd som hade Scintops som spelade. Scintops har jag skrivit om tidigare, ett band från vår ungdomstid och som fortfarande spelar. Det är så kul med folk i vår ålder som roar sig. Jag fick dansa som är så kul.



Goa vänner och en glad kväll.

4 kommentarer:

  1. Världens bästa gamlamormor...:) kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, försöker så gott jag kan..... Kram

      Radera
  2. Alltså du är så härlig med tjejerna ❤️ Härligt att se det fina dom gjorde !! KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är så roligt att vara med dom! Kram

      Radera