Translate

måndag 9 december 2013

Födelsedag

Haralds riktiga födelsedag, så det blev uppvaktning på morgonen. Vi vaknade väldigt sent så det blev inte på sängen.

Trött efter söndagen.

 
Åh nej, ska jag få en sådan? Han blev jätteglad fast han ser mest chockad ut. Jag skulle köpt en undervattenskamera, men först var den slut och sedan kom den in i onsdags och sedan kunde jag inte ge mig ut och köra i stormen. Så vi åkte iväg till Väla för att köpa den och lite annat.


 
Vad jag blir trött av att gå där. Jag klarar inte riktigt av allt utbud, så mycket varor, hur ska man hitta något, jag orkar inte. Några julklappar blev det och jag fick köpt ett täcke till mig själv som jag önskat länge. Precis innan vi skulle åka hem kom jag på det jag egentligen mest skulle göra. Fotografering till nytt körkort och det var en jäkla tur annars hade jag blivit galen.


 
När vi kom hem fick vi besök av Hanna och tvillingarna. Alice hade vaknat med utslag, jag tror att det ändå är vattenkoppor fast de var på BVC med Alva och de trodde inte det var vattenkoppor. Trevlig fika och sedan blev det röjning och diskning efter gårdagen och så kom bror Johan och han ville också ha korv.


Sedan får det vara slut på korvätandet

Gott rödvin till korv, kan det vara något?

2 kommentarer:

  1. Harald ser jättenöjd ut med sin födelsedag. Kram på honom.

    SvaraRadera