Translate

fredag 27 december 2013

Julen fortsätter

Idag blev det ingen promenad, vi fick besök av Amanda och hennes pojkvän Alex samt Wille. Vi glädjs så med dom två som hittat varandra och plötsligt fick jag tom fotografera dom. Inga protester från Amanda alls, tänk vad kärleken kan göra.


Fika tillsammans med dom blev det.

Wille fick sedan spelat lite med Harald.
Jag hade ett tomteuppdrag hos Mia, dom firade jul med Jonathan och Ellinor med familjer. Det gick bra, Alva och Alice blev iallafall inte rädda och jag stannade sedan en stund. Jag fick ändå en promenad eftersom jag gick med tjejerna så att de somnade.




Alva fick vattenkoppor uner julen, lite trist men nu är hon på bättringsvägen igen.
Jag fick beställning på ytterligare ett gruppfoto sedan är det slut med dessa på ett tag.


Tyskkatten Selma har flugit hit med Ellinor, men hon höll sig i utkanten.

3 kommentarer: