Translate

söndag 5 oktober 2014

AlltOmScrap

Första söndagen i månaden och då är det en ny utmaning i AlltOm Scrap, http://tidning.alltomscrap.se/2014/10/utmaningen-oktober.html Utmaningen är att inspireras av en tårtbild

 
Min tolkning med ett äldre foto på barnbarnet Ebba med choklad runt munnen. Papper från My Minds Eye med en grön cardstock som bakgrund. Var med och tolka ni som scrappar!


 
Jag gjorde en layout till ovanstående oktoberutmaning, men sedan såg jag att jag missat temat som också skulle vara med så jag får göra om den.

 
Jag använde bakgrundspapper från Panduro och lite olika papper och dekorationer. Under fotot på Remebertagen har jag skrivit journaling. Även det är ett måste på deras utmaningar. Fotot är från Sirracusa på Sicilien 2012. Jag blev väldigt förtjust i Sicilien som vi seglade i även under 2013.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar