Translate

torsdag 14 augusti 2014

En liten butik

Jag har tolkat En liten butiks augustiutmaning som är en knepig en, http://enlitenbutik.blogspot.se/2014/08/augustitavlingen-ar-en-teknikutmaning.html
Att använda distressrutor är inget jag brukar hålla på med, men skam den som ger sig så jag gjorde iallafall ett försök.
 
Lite "häftig" layout som jag tycker passar detta paret. Bakgrundspapper från Bella och några av distressrutorna har jag gjort till trianglar istället. Foto på mitt barnbarn Amanda och hennes kille Alex. Jag är så glad för att de hittat varandra, båda har diagnos Autism och då är det minsann inte så lätt.
Jag har några layouter som är lite mer jag som jag inte visat tidigare, det tror jag inte iallafall.

 
Vit cardstock och var bakgrundspappret kommer från har jag glömt nu. Foto på barnbarnet Wille.

 
Denna har vit cardstock med lite stämpling, papper och dekorationer från Pepples (tror jag). Foto på barnbarnsbarnet Alice som plötsligt blev av med sin pappa och som stannade upp och blev väldigt allvarlig.

2 kommentarer:

  1. Hej där!
    Vilken kreativ användning av distressrutor, det gillar jag. Din LO är jättefin o härligt kaxig! Kul att du vill delta i En Liten Butiks månadsutmaning.
    Sommarhälsningar, Monica

    SvaraRadera