Translate

fredag 22 augusti 2014

Skogen

Även om jag älskar havet så är det oerhört befriande och njutningsfullt att ibland gå in i skogen. Min mor växte upp i Göingeskogarna och längtade till skogen i hela livet, min far tyckte bäst om trädgårdar och blommor. Hur fasen kunde det bli så med mig? Tja, kärleken är ju skuld till det mesta och det var när jag träffade Harald som min dragning till havet startade på allvar och kanske har jag helt förträngt att jag även tycker om skogar och trädgårdar. Harald i sin tur vägrar sätta sina fötter i skogen, kan det handla om en anpassningsförmåga? Jag har alltid varit jäkligt anpassningsbar. Tur för oss isåfall.








 
Dags för bullbak idag och jag provade ett nytt recept. Dom blev väldigt goda så det receptet måste alla prova som gillar att baka, http://www.recept.nu/tommy-myllymaki/kakor-och-tartor/mjol/lyxiga-kanelbullar-med-mandelmassa/


 
Vilken njutning!
 
Jag måste lägga in denna bilden, en facebookvän hade lagt ut den igår och den är ju helt klockren. Idag har jag tampats med att inte hitta ett par byxor, hur fan kan man bli av med byxor undrar jag? Dom finns ingenstans, har letat överallt.

1 kommentar: