Translate

fredag 29 augusti 2014

Inbjudningskort

Den senaste veckan har jag haft fullt upp med inbjudningskort till bröllop. Beställning av barnbarnet Jonathan och hans Hanna. Vi var och köpte papper tillsammans och dom har bestämt hur det skulle vara, enkelt och stilrent, efter några exempel från mig. Jätteroligt med bröllop igen, även om det är långt fram i tiden, men sommaren får ju planeras utifrån bröllopet så det är bra att vara ute i god tid. 40 st kort har tagit lite tid, men så roligt att få göra dom.


6 kommentarer:

  1. Oj vad kul att du lagt ut dessa här. Jag sa till Sven när jag kom hem hur fina dessa var, men vågade inte säga att det var Jonathan och Hannas då jag inte trodde det var officiellt, men nu kan jag!!! Jättefina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inbjudningarna är ute nu och då var det ok att lägga ut dem.Tack!

      Radera
  2. Så kul med bröllop igen! Jättefina kort!

    SvaraRadera