Translate

fredag 16 oktober 2015

En behövlig lugn dag

En skön dag, jag gick en promenad med mitt onda knä/ben, fattar inte vad det är för fel, men någon gång ska det väl släppa antar jag. Hösten har kommit nu, det är fint och skönt.





Jag gick in på kyrkogården och till minneslunden.


Hej mor och far, hej svärföräldrarna, hej vännen Lisbeth! Jag blir alltid lite sorgsen när jag tänker på dom och tiderna som har varit.



När jag kom hem hade Harald nästan middagen klar. Jättegoda Färsfyllda paprikor!


Dags att visa en layout, den är till Let´s Get Skethy och deras andra skiss denna månaden.



Jag har använt ett bakgrundspapper från SC och även mönsterpappren är deras. Några få dekorationer och ett härligt foto på min svägerska Lilian när hon pratar i två mobiltelefoner samtidigt! Kontakter med hela världen är möjlig, haha!

Jag önskar er en härlig helg!

14 kommentarer:

  1. Beautifully done, thanks so much for playing along with us at LGS!

    SvaraRadera
  2. Fun layout!! Love the map cardstock with colorful tickets:)
    Thanks for sharing it with us @LGS!

    SvaraRadera
  3. Great Take!thanks for joining us at LGS:)

    SvaraRadera
  4. Fun take! Thanks for joining us this week at LGS.

    SvaraRadera
  5. What a funny photo on your layout! Love the map paper! Thanks for sharing at LGS! What a beautiful cemetery.

    SvaraRadera
  6. great take on the sketch ! Thank you for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  7. Great & Fun layout!!!! I love it!!!! Thank you for playing with us @LGS!

    SvaraRadera
  8. Great take on the sketch, thanks for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  9. Har inte haft kontakt med Internet på flera dagar, men i dag har vår käre svärson varit här och hjälp mig. Tove och Markus är proffs. Tove är ju systemutvecklare. Jag håller med dig att man tänker mycket mer när man är på en Minneslund, men även när jag går in i någon kyrka och då tänder jag alltid några ljus för de mina nära och kära, men även för mina bortgångna vänner och får en tankeställare. Nej nu blev jag alldeles för sentimental. Önskar er en fin helg. Kramar på er!

    SvaraRadera
  10. What beautiful photos! I love you layout, thanks for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  11. Awesome page and take on the sketch. What a super fun photo. Thanks for joining in at Let's Get Sketchy

    SvaraRadera
  12. Fun take on the sketch! thanks for joining us at LGS :)

    SvaraRadera
  13. Love the tickets and fun photo!! Cool layout!! Thanks for joining our challenge at LGS :)

    SvaraRadera
  14. Fun layout!!
    Thanks for playing along over at LGS

    SvaraRadera