Translate

tisdag 2 februari 2016

Veckans Skiss

Tisdag och en ny skiss hos Veckans Skiss. Det är jag som ritat skissen idag, kul. Hoppas nu att många vill tolka.


Min egen tolkning är denna som kanske kan glädja i vinterrusket.


En vacker exotisk blomma som jag fotade på Bali för precis ett år sedan. Jag älskar denna färgkombon och kunde använda den fina texten som jag fått av Anna.

Promenaden idag blev blåsig, men jag gick med min syster så det gick ändå snabbt och lätt.


Här sitter måsen och vaktar.


Och här kommer syrran, det var nästan helt omöjligt att ta sig fram runt höghuset.






Det var hur härligt som helst att komma hem igen, sätta sig och dricka en kopp kaffe. 

2 kommentarer:

  1. Ja du vet ju redan att jag gillar skissen och layouten är också helt suverän! Den lyser verkligen upp i vinter rusket. En otroligt vacker blomma, ser nästan overklig ut!!! Härligt att du fick användning av det gröna lovely ordet :-) Jag är på gång med en tolkning faktiskt men jag vet inte om den är bra eller riktigt ful, haha!! Nu är det min tur att aldrig vara nöjd igen tror jag visst ;-) Tack för en härlig skiss och underbar inspiration ♡ Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, du gör mig alltid så glad! Riktigt ful, det tror jag absolut inte på, ska bli roligt att se! Kram

      Radera