Translate

fredag 25 augusti 2017

Fredag

Nu återgår jag till de vanliga rutinerna igen, uppdatering på kvällarna om det inte är några sena festligheter på gång. Jag vill också tacka er som kommenterar, det glädjer mig så. När vi är ute svarar jag sällan direkt eftersom jag väljer att använda internettiden till uppdateringarna och som jag skrivit tidigare så är jag inte så förtjust i att skriva på Iphonen. Idag har det varit en "ta igen mig dag" och en "tömma Bosse dag". Först gick jag ändå en kort promenad, var tvungen att beställa frissatid och ville gå dit för att kolla om min frisör hade kommit tillbaka. Det hade hon inte, har slutat där fick jag veta, trist när jag äntligen hitta någon som klippte mig bra. Hon avslutade med en så kort klippning i juni så jag har inte behövt klippa mig sedan dess, jag tror hon visste att hon skulle sluta haha! Nu får jag testa en ny!


Jag in till Siöcronaparken för att se hur det ser ut nu på sensommaren. Jag tycker det är lite stökigt på något sätt, svårt att se varje växt på något sätt.





Det börjar bli vackra höstfärger.



Ner till havet kunde jag inte låta bli, det blåste rejält idag och var ganska mycket moln, men jag satte mig en stund och funderade.


Resten av dagen gick åt till att tömma Bosse husbil, det blir nog inte mycket mer körande nu. Harald mår inte bra och har inte lust, lite trist tycker jag, men jag får istället njuta av familj, vänner och att ha tid att scrappa. Ska bara tänka om lite. Det är inte bara att tömma, sedan ska allt packas in på sina platser här hemma och allt tar sådan tid. Dessutom är det inte lika roligt som att packa ner i bilen och ha äventyr framför sig.

2 kommentarer:

  1. Ja tänk dessa frisörer .. 😂 Hoppas du hittar en ny som passar dig♥️ Vackra foton på blommor och hav!! Trist att Harald inte mår bra. Hoppas det blir bättre efter lite vila! Trist med att packa ur också men det fixar du plättlätt ju. Du är så flink♥️ Kram på er!! 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk om du hade varit nära, då hade du säkert klippt mig perfekt! Ja vi får väl se hur det blir, kram

      Radera