Translate

fredag 11 augusti 2017

Trädgårdsgille

Tro det eller ej, jag kom upp ur sängen imorse förvånansvärt pigg. Jag trodde det skulle vara värre i kroppen. Direkt efter frukost cyklade jag ut till Strandbaden för att lämna och hänga upp gardinkappan jag sytt.


Barnbarnsbarnen Alva och Alice var ute och hoppade när jag kom och ville visa upp sig ända tills dom krockade!



Jag hade med mig några scrapbookinglayouter till dom.


Gardinkappan kom på plats och blev bra. Edith sov under hela mitt besök idag.


Efter en snabb fika ute i solen var jag tvungen att cykla tillbaka hem. Jag hade bestämt med min syster och kusin att köra till Landskrona och Trädgårdsgillet.




Vi tittade på alla flotten, vi var helt överens om att de inte var lika fina som vanligt, men kul att se ändå. Här kommer alla så ni behöver inte åka dit haha!










Vi gick vidare till caféet på Citadellområdet för att fika.








Caféet heter numera Why not, har varit Flinkmans café, syns på inredningen.



Jag åt en jättegod macka som jag fick vänta på i evigheter. Jag hade inte hunnit äta lunch så jag var hungrig.




Vi gick in på Citadellet för att titta på en konstutställning.




Det var både måleri och textil.




Det blev en trevlig dag tillsammans, tack för den!

2 kommentarer:

  1. Ja ännu en härlig dag!! Underbart att se!! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, Landskrona är vackert! Jag jobbade där de sista arbetsåren innan jag gick i pension! Kram

      Radera