Translate

tisdag 8 augusti 2017

Paper Issues: Scraplift Sunday

Paper Issues har alltid fina inspirerande layouter att scraplifta, varje söndag kommer det en och denna gången har jag liftat. Det är så roligt.


Vad sägs om denna läckra sak? Jag kunde inte motstå trots att jag fick ge mig ikast med att skriva ut 3 foto på min skrivare och det gör mig alltid galen. Fotona blev en aning för små, men ändå helt ok. Jag köpte nya skitdyra patroner häromdagen och första fotot jag skrev ut blev helt kasst, alldeles rosa hela bilden. Så det var med viss vånda jag försökte skriva ut fler.


Vit CS med mistfärger splashade på och papper och dekorationer från Echo Parks Summer Fun. Fotona är på mig själv under mina försök att landa rätt på en flamingo haha!

2 kommentarer:

  1. Du vet redan att jag älskar denna!!! Färgerna upplägget detaljerna ja allt!! Tycker fotona blev perfekt i storlek!!! Åhhh!! Underbart var ordet!!!
    Kram 💖💖💖

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja denna var kul att göra! Kram

      Radera