Translate

söndag 6 augusti 2017

Söndag

Jag känner mig trött och olustig, irriterad på mig själv att jag inte orkar och inte räcker till. Vad det är tradigt att känna sig så, allt jag ska göra känns oöverstigligt, oöverstigligt, heter det så???? Jaja, det går väl över. Också känner jag mig gammal, det är något nytt, det har liksom plötsligt kommit över mig. Tur att det är måndag imorgon, då kan jag börja om haha. Jag sa till Harald att jag åker till Väla imorgon för att göra några ärenden, varför åker du inte idag undrade han. Jag hade glömt att det går lika bra en söndag, vad är det med mig? Jag körde alltså, det enda jag har gjort idag.


Jag ska hjälpa till med en gardinkappa hos familjen Sjöberg, jag undrar hur det ska gå.


Jag gjorde förstås middagen idag, köttfärssås och spagetti, inte min favorit precis, men det var ok att äta ändå.

Tråkigt inlägg!!!!

8 kommentarer:

  1. Inga av dina inlägg är tråkiga!! Så det så!! Vet du att du känner sådär bevisar bara att du är människa!! Men förstår att du inte gillar det!! Du som är van att vara outtröttlig ♥️ Var snäll med dig själv nu!! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, nej jag gillar det verkligen inte, jag känner mig så dålig när jag inte gör det jag ska...... Duktighetssyndrom, Kram

      Radera
  2. Ditt inlägg är inte tråkigt och du skall veta att så känner vi andra oss också så du är i samma båt. Vi tar nya tag både då och då och så går det. Ha en goooo vecka. Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulla, ja antagligen är jag alls inte ensam om detta, jag undrar om det är en åldersgrej, 40-talister? Men som sagt nya tag, jag har försökt idag! Kram

      Radera
  3. Mamma, mamma ... du är så underbar! De flesta människor har lugna och "tråkiga" dagar😜 där det inte händer något alls. De flesta människor är också trötta ibland ... och urgamla ... Jag känner ingen annan 70-åring som håller det tempo som du gör😎, typ du rockar fett😎

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min gulliga snälla dotter! Fast jag tycker ju inte att jag har något högt tempo nuförtiden! Kram

      Radera
  4. Håller med alla ovanstående...faktiskt rätt skönt att se att även du har en gräns...så slipper jag ha dåligt samvete för att jag ofta känner som du beskriver...sänk ribban och sätt dig med en bok eller bara titta rakt ut ..i morgon är en bättre dag Kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag skulle verkligen vilja kunna göra det utan att ha dåligt samvete, fast jag skulle antagligen inte stå ut med det haha! Det skulle nog däremot vara bra...... Kram

      Radera