Translate

torsdag 3 augusti 2017

Paper Issues Try it Tuesday

Idag blir det bara en layout. Jag har skött uppdrag nästan hela dagen idag och dessutom har det fullständigt ösregnet hela dagen. Nu ska jag vila mig ikväll, ibland är det skönt att vara helt slut, tecken på att något har blivit gjort.

Layouten är till Paper Issues Try it Tuesday. Då är det att använda något som inte är vanligt (tror jag haha) och denna gången är det att använda tejp.



Jag har använt washitejp till två stora trianglar samt i kanterna uppe och nere. Vit CS med stenciltryck och miststänk. Foto på barnbarnsbarnet Alva när hon fyllde 4 år.






2 kommentarer:

  1. Alltså !!! Christel!!! Detta är bara sååå läckert och sååå smart!! Du bara rockar den här utmaningen totalt !!! Gillar massor!!! KRAM ♥️♥️♥️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack snälla, denna var så rolig att göra! Kram

      Radera